انعکاس لحظه ها

یادداشت های من

انعکاس لحظه ها

یادداشت های من

به دانش آموزام میگم به روستایی بودن خودتون افتخار کنید.....

لیلی زارعی | شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر
انعکاس لحظه ها - به دانش آموزام میگم به روستایی بودن خودتون افتخار کنید.....انعکاس لحظه ها - به دانش آموزام میگم به روستایی بودن خودتون افتخار کنید.....

به دانش آموزام میگم به روستایی بودن خودتون افتخار کنید.....

انگار همین دیروز بود که به این روستا واین مدرسه آمدم.اولین بار که او را با اون صدای قشنگش دیدم فهمیدم واقعا با استعداد است.محمد امین ناصری دانش آموز کلاس ششم را میگم ،صدای فوق العاده زیبایی دارد از نظر درسی نیز عالیست.قراره در آزمون مدرسه نمونه شرکت کند امیدوارم قبول بشه .امروزگفت خانم امسال واقعا مدرسه مون با حضور شما و خانم صفایان خوش بود حیف که سال آینده دیگه تو این مدرسه نیستم .بهش گفتم :پسر گلم شما سعی کنید خوب درس بخونید تا در آینده انسانی مثمر ثمر برای جامعه وروستایتان شوید وباعث افتخار خانواده ،روستا وجامعه شوید،تا منم به شما افتخار کنم که یه روزی دانش آموزم بودین.ولی هیچ وقت هویت خودتونو گم نکنید و به روستایی بودن خودتون افتخار کنید.محمد امین جان ،صدای خیلی خوبی داری سعی کن همیشه تو مراسم های مذهبی بخونی من خیلی به داشتن شما بچه ها افتخار میکنم،من و خانم صفایان را فراموش نکنید به ما سر بزنید.گفت:حتما خانم.......گفتم:امیدوارم همتون تو زندگی موفق و موید باشید.لبخندی زد وبا دوستاش به کلاس رفت. با خودم گفتم بچه ها زود بزرگ میشن و از عمر ما کم میشه.
  • لیلی زارعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی